18 Σεπτεμβρίου 2015

Σπιτική μαρμελάδα δαμάσκηνο


Αυτή η μαρμελάδα τα έχει όλα. Άρωμα, γεύση, έντονο χρώμα και κυρίως πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία.




Τα δαμάσκηνα είναι φρούτα με υψηλή θρεπτική αξία, καθώς αποτελούν πλούσια πηγή φωσφόρου, σιδήρου, καλίου, νατρίου ψευδαργύρου και μαγνησίου. Χάρη στις ιδιαίτερες ιδιότητές τους συνιστώνται ανεπιφύλακτα για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και των εντερικών διαταραχών.




Υπάρχουν πολλές ποικιλίες δαμάσκηνων. Σ' αυτήν την συνταγή επέλεξα τα μικρά κίτρινα δαμάσκηνα, που έχω στον κήπο μου και έχουν πολύ ιδιαίτερη γεύση και άρωμα.

8 Σεπτεμβρίου 2015

Γαύρος αχνιστός με λεμόνι και ρίγανη






Ο γαύρος είναι ένα ψάρι ευρείας κατανάλωσης. Μαγειρεύεται με διάφορους τρόπους και είναι πάντα εξίσου γευστικός και απολαυστικός.
Ένας πολύ εύκολος, γρήγορος, αλλά και υγιεινός τρόπος να τον μαγειρέψουμε είναι να τον κάνουμε αχνιστό με λεμονάκι και ρίγανη.


6 Σεπτεμβρίου 2015

Μπάμιες με σάλτα ντομάτας





Οι μπάμιες είναι ένα νόστιμο λαδερό φαγητό του καλοκαιριού, που βέβαια δεν μπορούμε να πούμε ότι, το λατρεύουν όλοι.
Είναι όμως μια τροφή με ανεκτίμητες ιδιότητες, χαμηλή θερμιδική αξία και πολύ πλούσια σε βιταμίνες Β6, Β1, C, Κάλιο, Μαγνήσιο, φυτικές ίνες και φυλλικό οξύ, η οποία ενδείκνυται ιδιαίτερα για τους διαβητικούς  και για όσους θέλουν να χάσουν βάρος.